Κυριακή 13 Απριλίου 2008

ΟΡΓΗ

Η ΟΡΓΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
Τάδε λέγει Κύριος τοις Ιουδαίοις
Λαός μου τι εποίησά σοι ή τι σου περενόχλησα; Τους τυφλούς σου εφώτισα.Τους
λεπρούς σου εκαθάρισα.Άνδρα όντα επί κλίνης ηνορθωσάμην. Λαός μου τιεποίησά σοι
και τι μου ανταπέδωκας. Αντί του μάνα χολήν, αντί του ύδατος όξος, αντί του αγαπάν
με σταυρώ με προσηλώσατε.Ουκέτι στέργω λοιπόν. Καλέσω μου τα έθνη κακείνα με
δοξάσουσι συν τω Πατρί και τω Πνεύματι καγώ δωρήσωμαι αυτούς ζωή αιώνιον

Ο ΘΡΗΝΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ

Σήμερον σε θεωρούσα η άμεπτος Παρθένος εν σταυρώ Λόγε αναρτώμενον οδυρομένη μητρώα σπλάχνα ετέτρωτω, την καρδίαν πικρώς και στενάζουσα οδυνηρώς εκ βάθους ψυχής παρειάς συν θριξί καταξένουσα κατετρύχετο δι ο και το στήθος τίπτουσα ανέκραζε γοερώς. Οίμοι Θείον τέκνον. Οίμοι το φως του κόσμου τι έδυς εξ οφθαλμών μου ο αμνός του Θεού .Όθεν αι στρατιαί των ασωμάτων τρόμω συνείχοντο λέγουσαι Ακατάληπτε Κύριε δόξα σοι
_ Μ . Πέμπτη

Δεν υπάρχουν σχόλια: