Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΔΕΛΤΙΟ ΚΑΙΡΟΥ

14-10-2011
Απειλεί η κυβέρνηση να δημοσιοποιήσει τα ονόματα όσων δηλώνουν εισοδήματα ελάχιστα ή καθόλου, την ώρα που έχουν καταθέσεις στο εξωτερικό χιλιάδων ή και εκατομμυρίων.
Ε και ; Τι έχω να κερδίσω εγώ; Το δικό μου πρόβλημά είναι πως θα πληρώσω το χαράτσι το οποίο κάθε τόσο μου φορτώνει ή τις κατακεφαλιές που μου ρίχνει κάθε τρεις και λίγο ο πρωθυπουργεύων Ευαγ Βενιζέλος, ξεχνώντας ότι η κυβέρνηση φέρνει ακεραία την ευθύνη, γιατί δεν μπόρεσε να συλλάβει ή να παρεμποδίσει την φοροδιαφυγή.
Μεταθέτοντας το πρόβλημα από τη δική μου αδυναμία να πληρώσω τους φόρους που μου φορτώνει, στους ατσίδες που κατάφεραν να φοροδιαφεύγουν ,πιστεύει ο κ. Αντιπρόεδρος ότι έτσι παίρνει άφεση αμαρτιών; Άσε που τα μεγάλα ψάρια δεν πιάνονται ποτέ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: