Πέμπτη 5 Απριλίου 2012

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ…ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΙ !

Μαύρη μαυρίλα πλάκωσε μαύρη σαν καλιακούδα .Δεν είναι να ανοίξεις τηλεόραση και παθαίνεις εγκεφαλικό. .Γι αυτό λέω να το ρίξουμε έξω σήμερα να το καλαμπουρίσουμε λίγο, ν` ανοίξει η καρδιά μας.
Οδοντίατρος εβίασε πελάτισσά του
- Πού; Ποιός; Στην Πάτρα;
- Όχι βρε. Αμέσως για κουτσομπολιό. Γίνονται τέτοια εδώ; Μικρή η κοινωνία μας , μια σταλιά τόπος η Πάτρα και μόνο να το σκεφτείς, θα σου κρεμάσουνε κουδούνια. Άγιοι εξ ανάγκης οι δικοί μας. Από το διαδίκτυο η είδηση κάνει θραύση στα πικάντικα του world news.Στο Ουινσκόνσιν των Η.Π.Α η αμαρτία.
Να πω την αλήθεια τον καταλαβαίνω τον γιατρό. Ανθρώπινο γαρ το σκανδαλίζεσθε. Μικρές αδυναμίες της ηλικίας. 60 αυτός.20 αυτή. Γέρος γάτος τρυφερά ποντίκια. Ύπαγε οπίσω μου σατανά.
-Δεν είμαστε από πέτρα κύριε πρόεδρε. Αίμα έχουμε μέσα μας. Βράζει ακόμη και στα 60.Τα `θελε κι αυτή. Αν δεν κουνήσει η σκύλα την ουρά της έλεγε η γιαγιά
Δύσκολο επάγγελμα ο γιατρός. Κι ας λέτε. Διότι μπορεί να έρχεται η …κυρά- Διονυσία και να σιχαίνεσαι να τη δεις-η θειά μου η Αμερσούδα τρία βρακιά φορεί-αλλά έρχονται και κάτι μανούλια που τα βλέπεις και σε πιάνει ταράκουλο. Ένας κορίτσαρος ,σωστός γενίτσαρος που έλεγε το τραγούδι.
-Με πονάει το δοντάκι μου γιατρέ
-Γδυθείτε να σας εξετάσω.
20 χρονών ο πειρασμός-λέει η είδηση- με ένα βαθύ ντεκολτέ κι ένα στήθος αλά Σοφία Λώρεν όταν έπαιζε το «ψωμί έρωτας και φαντασία» με τον Βιτόριο ντε Σίκα Άντε τώρα να μη τρέμει το χέρι σου και να εξετάζεις το δόντι χωρίς να σου γλιστρήσει η λαβίδα στην άβυσσο του στήθους.
-Μου έπεσε το εργαλείο μου, εκεί μέσα, μπορώ να το πάρω;
Είναι βέβαια και η παροιμία που επιμένει με το στόμα άρα μάρα με τα χέρια κουλαμάρα, αλλά έχει και τον αντίλογό της. Όποιος ντρέπεται πολλά στερεύεται. Κι επειδή ο γιατρός δεν ήθελε να στερηθεί τίποτε άπλωσε τη χερούκλα του.
-Μα γιατρέ μου το δόντι μου πονάει
-Σιωπή. Τα πάντα ξεκινάνε από το στήθος. Μην ανησυχείτε θα το τακτοποιήσω αμέσως!
Υπάρχουν άτυχες ειδικότητες, υπάρχουν και τυχερές. Με το καλημέρα ο παθολόγος «γδυθείτε παρακαλώ»Τι να πει ο οδοντίατρος. ή ο οφθαλμίατρος ή ο ωρυλά; Ντυμένη έρχεται, ντυμένη την εξετάζεις, ντυμένη φεύγει. Όλο κι όλο ότι γεννήσει η φαντασία σου, τίποτε παραπάνω!
Στην αντίπερα όχθη αυτές οι… «παρελθούσης χρήσεως» που επιμένουν να γδύνονται ακόμα και στον…μικροβιολόγο.
-Να σηκώσω τη φούστα μου γιατρέ;
-Μη προς Θεού. Το μανίκι σας εννοούσα, για να σας πάρω αίμα !
Ανοίξτε –έλεγα εγώ εννοώντας το στόμα της, τα πόδια της άνοιγε αυτή-διηγείται φίλος οδοντίατρος ο όποιος μου διηγήθηκε περιστατικό να τραβάς τα μαλλιά σου.
Πήγε η γυναίκα να βγάλει το δόντι της αλλά μόλις είδε την οδοντάγρα έβαλε τις φωνές : Γιατρέ μου δεν αντέχω τον πόνο , προτιμώ να κάνω ένα παιδί παρά να βγάλω ένα δόντι. Οπότε ο οδοντίατρος ρώτησε : Για μια στιγμή να καταλάβω. Τι ακριβώς θέλετε από μένα. Να σας βγάλω το δόντι ή να σας κάνω ένα παιδί;
Σε δύσκολή θέση και ο Ασκληπιάδης μας στην Αμερική. Όπου συνέβη το…συμβάν. Κοιτάς τα δόντια , να μη κοιτάξεις και παρακάτω; Αν σε όλα υπάρχει νόμος εις τα μάτια όχι όμως.
-Τι…βλέπω δεσποινίς;
-Τι βλέπετε γιατρέ μου; Έντρομη η κοπελίτσα φαντάστηκε αρρώστιες αγιάτρευτες .Άλλωστε το μυαλό του αρρώστου πάντα στο κακό πάει. Μασέλες από τώρα; Όμως άλλο φαντάστηκε αυτή και αλλού το πήγαινε ο γιατρός. Και για να γίνει σαφέστερος της έδειξε το ενδιαφέρον του για τα… δόντια της εμπράκτως.
Την αγκάλιασε και άρχισε να τη φιλά και να τη θωπεύει – λέει το κατηγορητήριο, όπως το μεταδίδει η είδηση.
Ακούσαντες, σκεφθέντες, ιδόντες και το θύμα με τα σέα και τα μέα της όλα έξω, ένοχος απεφάνθη η έδρα η οποία απετελείτο από κάτι γερομπαμπαλήδες.
Διαμαρτύρεται η στήλη. Αθώος ο γιατρός. Άνθρωποι είμαστε .Τι να σου κάνουμε κύριε εισαγγελεύ αφού ακόμη και η προσευχή το παραδέχεται και το εξορκίζει. Μη εισενέγκεις ημάς εις πειρασμόν –το λέει ξεκάθαρα. Λες να μη ξέρει το ευαγγέλιο τι λέει;
Σταύρος Ιντζεγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: