Τρίτη 9 Ιουνίου 2015

καθ οδον 06/06/15



                                   ΚΑΘ ΟΔΟΝ 
      ΚΩΔΙΚΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ

    Το θέμα ήρθε απρόσμενα να με βρει από εκεί που δεν το περίμενα. Ομολογώ ότι δεν το είχα σκεφτεί  και ίσως δεν το έχετε σκεφτεί κι εσείς
Η ιστορία ξεκίνησε από το Δημόσιο ταμείο όπου πήγα να πληρώσω μια κλήση.
    Λέγομαι Σταύρος Ιντζεγιάννης είπα Η κυρία με κοίταξε επάνω από τα γυαλιά της σαν να αμφέβαλλε. Το Α.Φ.Μ σας πέστε  μου είπε. Δεν με ενδιαφέρει το όνομα.
    -Το ΑΦΜ; Που να το θυμάμαι. Πόσοι άραγε ξέρουν το Α.Φ.Μ τους απέξω. Θέλησα να επικοινωνήσω με το σπίτι για να μου το πει η κυρία μου αλλά το τηλέφωνο ήταν απασχολημένο Πάρτε την στο κινητό της είπε.
   -Που να το θυμάμαι. Εγώ δε θυμάμαι ούτε το δικό μου Έγινα ρεζίλη!
   Το δεύτερο επεισόδιο έγινε στην τράπεζα την ημέρα που πληρωνόμαστε τη σύνταξη. Χαμός. Λαός και κολωνάκι που λέει το τραγούδι, «γιατί δεν παίρνεις τη σύνταξη από το αυτόματο μηχάνημα είπε ο ξάδερφος. Έβαλα την κάρτα, πληκτρολόγησα τον κωδικό αλλά …«λάθος PIN» έγραψε στην οθόνη , πληκτρολογήστε  ξανά. Πληκτρολόγησα ξανά και πάλι λάθος. Ήταν αδύνατο να θυμηθώ
Τον σωστό κωδικό. Με τη τρίτη προσπάθεια μου κράτησε την κάρτα και «Δεν είσθε εσείς επικοινωνήστε με τη διεύθυνση» έγραψε στο καντράν.
  Χρειάζεται να φέρεται το δελτίο ταυτότητος και το ΑΜΚΑ –είπε ο διευθυντής. Όταν την επομένη τα προσκόμισα με κοίταξε  δύσπιστος « Σύμφωνα με το ΑΜΚΑ  προκύπτει ότι έχετε γεννηθεί το 1978.Θέλετε να μου πείτε ότι είσθε 36  ετών; Που τη βρήκατε την κάρτα, ποιανού είναι»;
  Τελικά με υπεύθυνη δήλωση και μάρτυρες πιστοποιήθηκε ότι έχει γίνει λάθος στο ΑΜΚΑ και το οποίο δεν διορθώνεται μου εξήγησε ο αρμόδιος του Υπουργείου στον οποίο διαμαρτυρήθηκα. Τότε όμως συνειδητοποίησα ότι έχω πάψει να λέγομαι Σταύρος Ιντζεγιάννης και έχω γίνει ένας κωδικός. Ο Α.Φ.Μ 034345549 για την εφορία, ο ΑρΔελτίου ταυτότητος  Α.Λ 334456 Α.Δ.Π για το κράτος και ο 45647689/3.88 για την τράπεζα και ο 5457 για το αυτόματο μηχάνημα 
  Δε θέλω το όνομα σας μου είπε η κυρία στην οποία πήγα να διαμαρτυρηθώ ότι μου τα είχαν γράψει διπλά. Να μου πείτε τον αριθμό της παροχής.. Έτσι έμαθα ότι για τη ΔΕΗ είμαι ο αριθμός  3  30076250-01  9   
  Όταν κατά λάθος έκλεισε το κινητό μου και δε θυμώμουν το σωστό PIN έμαθα ότι πρέπει κοντά στα τόσα νούμερα για το κινητό μου τηλέφωνο εκτός από τον αριθμό 6945778233που είναι ο αριθμός κλίσης  είμαι για την εταιρεία το PIN 1221.
   Δεν το έχετε προσέξει ίσως ότι λίγο- λίγο  αποστασιοποιούμεθα από το όνομα. Τον αριθμό μητρώου ζητάνε στο ληξιαρχείο. Α.Μ αρένων 447712/58 ενώ η οικογενιακή μερίδα έχει άλλον. 334242/53 Δ. Πατρεών.
  Ο γιος μου υπηρετεί ΣΤΓ 902 έλεγε ο πατέρας μου. Ήταν το μόνο που θυμότανε η αγάπη του
  . Για να το πω απλά είμαστε φακελωμένοι όλοι από τη γέννησή μας
  Όταν έβγαλα βιβλιάριο υγείας για το ΙΚΑ έπαψα να είμαι ο Σ.Ι και έγινα ο αριθμός   Α.ΜΑ 30111 65 ενώ το βιβλιάριο συντάξεως έχει άλλον αριθμό που μεταξύ μας… δεν το θυμάμαι!
  Παλιά ξέραμε μόνο τον αριθμό του σπιτιού μας. Μετά μάθαμε  και τον αριθμό του τηλεφώνου. Λίγο αργότερα αρχίσαμε να μαθαίνουμε και τον αριθμό της  ταυτότητας. Υπήρχε μια λογική. Σήμερα που να βρεις άκρη.
PIN ΑΜΚΑ  ΔΤ ΑΜΑ ΑΦΜ σε κάθε βήμα σου ζητάνε  ένα  αριθμό ΔΕΗ τράπεζα Δήμος αστυνομία, εφορία κράτος ΙΚΑ κινητά σταθερά τροχαία κανείς δε σε ξέρει με το όνομά σου
  Τον αριθμό σας ζητάνε. Ποιόν να πρωτοθυμάσαι!
  Δηλαδή έτσι που πάμε λέει ο φίλος μου γελώντας, πες ότι βαφτίζει κάποιος το παιδί του στο από Σωτήρος Χριστού έτος 2050 (!),Το όνομα αυτού ρωτάει ο παπάς ; 23456788 δηλώνει η νονά υπερήφανη διότι τα τρία πρώτα νούμερα είναι τα ίδια με τα νούμερα του παππού!!! Φανταστικό θα πείτε και θα γελάσετε. Και είναι σίγουρα φανταστικό-απίθανο.  Όμως σίγα- σιγά δίχως να το καταλαβαίνουμε γινόμαστε αριθμοί. Φακελωνόμαστε τουτέστιν αδελφοί. Ήδη σε πολλά έχουμε γίνει ένας αριθμός. Ο  αριθμός…. τάδε! Και σα να μην έφτανε  αυτό έχουμε και τον κωδικό του e-mail.www sindzeyan.gr
  Σας ζάλισα; Εγώ να  δείτε πως έχω ζαλιστεί !!!
                         Σταύρος Ινζεγιαννης



















Δώστε πιν .Το συναντάμε παντού σε κάθε μας βήμα.
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: