Τρίτη 30 Ιουνίου 2015

ΓΝΩΜΗ 29/06/15





                                            ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
  ΑΝΤΙΟ ΓΙΑΤΡΕ

  Όλη αυτή η ιστορία τρέλας που ζούμε αυτές τις ημέρες καθώς οι δανειστές μας στέλνουν από τον Άννα στον Καϊαφα, πέντε μήνες τώρα από το Γιούρογκρουπ, στο Γιουρογόρκιν από εκεί στα Μπράσελς  γκρούπ  και εν συνεχεία στη Σύνοδο κορυφής από όπου μας ξαναστέλνουν στο Γιούρο και πάει κορδόνι προσπαθώντας να περάσει το δικό τους με ένα τρόπο ανεξήγητο πατώντας την Ελλάδα με τρόπο που θυμίζει περασμένες –ευτυχώς – εποχές πολεμικών συρράξεων μου θύμισε τον Λάκη.
    Η ιστορία είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΛΗΘΙΝΗ . Τα ονόματα είναι ψεύτικα και ο φίλος που τη διηγείται ζει και… προεδρεύει ( παραλίγο να πω ζει και βασιλεύει που λέμε και να μου το κολλήσουν  κουσούρι –Βασιλόφρων. Θεός φυλάξει) 
    Η ιστορία μας λοιπόν όπως τη διηγείται ο…Λάκης.
    Στην όγδοη περίπου δεκαετία ο φίλος, γερός μέχρι πρότινος, ούτε γιατροί, ούτε φάρμακα εκτός από λίγη αγριάδα που έπινε κάπου-κάπου και μισό βιάγκρα όχι βέβαια για να πηδήσει τη Ρουμάνα που φροντίζει τη θεία του (σιγά το πήδημα στα 80) αλλά για να βρίσκει το …πουλάκι του να ουρήσει!!!
    Τον τελευταίο καιρό είχε κάτι ψιλοζαλάδες και η γυναίκα του επέμενε να πάει στον γιατρό γιατί τα μαύρα το καλοκαίρι είναι απελπισία άσε που θα έχανε και τα μπάνια και άντε να αγοράσεις μαύρο μπικίνι (οι γαμπροί του επέμεναν ότι πιο σωστά  ήταν να πάει στο συμβολαιογράφο για τη διαθήκη του) αλλά τελικά όταν βαρέθηκε να ακούει τη γκρίνια τους (οι κόρες του ήταν ήδη στα μαχαίρια ποια θα πάρει το σπίτι στην παραλία στα Ροίτικα) αποφάσισε να πάει σε φίλο του γιατρό.
  -Γιατρέ μου το και το. Τον κοίταξε ο ντόκτωρ  από εδώ, από εκεί, βήξε, ανάσανε και κούνησε το κεφάλι του ( όταν ό γιατρός κουνάει το κεφάλι του ή δεν ξέρει τι έχεις ή σκέφτεται ότι θα χάσει ένα πελάτη από το πελατολόγιο)
  -Κάτι δε μου αρέσει στην καρδιά σου. Τη νοιώθεις να χτυπάει δυνατά;
  -Ναι μόνο όταν βλέπω τη Ρουμάνα να τριγυρίζει με ένα σορτσάκι σα μαγιό.
   - Θα πας στον καρδιολόγο, τώρα μάλιστα, γατί δε μου αρέσει η αρρυθμία που παρουσιάζεις.
  -Μα εγώ δε νοιώθω τίποτε γιατρέ.
   «Ακριβώς γι` αυτό πρέπει να πας Στην ηλικία σου έπρεπε να νοιώθεις»
    Από εκεί και πέρα άρχισε η τραγωδία-λέει ο φίλος  μου ο…Λάκης.
   Διότι ο καρδιολόγος τον πέρασε από ένα σωρό μηχανήματα, του έβαλε καλώδια μπρος πίσω στο πλάι επάνω , κάτω , πάτησε τρία τέσσερα κουμπιά και απεφάνθη :Κολπική μαρμαρυγή! Θα πάρεις αυτά τα χάπια αλλά καλό είναι να κάνεις και  υπέρηχους άνω- κάτω κοιλίας
 -Μα για την καρδιά ήρθα γιατρέ.
  -Δεν έχει σημασία. Αυτά πάνε μαζί. Και πήγα, τι να έκανα διηγείται ο φίλος. Πήγα που να μην έσωνα να πάω. Διότι ο …υπέρηχος  με έστειλε με τη σειρά του στον ουρολόγο . «Ξέρετε έχετε προστάτη»
  - Και βέβαια έχω γιατρέ μου. Τον Άγι-Αντρέα που μεγάλη του η  χάρη ποτέ μέχρι σήμερα δε μ` άφησε σε δύσκολες στιγμές κι ας μη του πήγα την λαμπάδα που του είχα τάξει τη τελευταία φορά που τράκαρε η Ιουλία κι αντί να χτυπήσει αυτή χτύπησα εγώ.
  Και λοιπόν - ρωτάμε « Ο ουρολόγος-συνεχίζει ο φίλος-διαπίστωσε διογκωμένο τον προστάτη.(Ξέρετε πως διαπιστώνουν οι ουρολόγοι τον προστάτη ε; Να γίνεσαι ρεζίλη στα 80σου) Τέλος πάντων κούνησε κι αυτός το κεφάλι του (όλο το κεφάλι τους κουνάνε οι γιατροί) και με έστειλε να κάνω αξονική!
 -Γιατί γιατρέ μου τι έχω;
 - Τίποτε σοβαρό .
 - Αφού δεν είναι σοβαρό γατί να κάνω αξονική;
 -  Διότι μπορεί να εξελιχθεί!
 - Και λοιπόν, ρωτάμε στην παρέα. « Έκανα και αξονική και αφού μου έδωσε ένα κατεβατό δυο σελίδες έγραφε από κάτω Συμπερασματικά είναι όλα συμβατά.
   Ο παθολόγος που του πήγα  το αποτέλεσμα-κούνησε και αυτός το κεφάλι του. Αναλόγως της ηλικία ς σου είσαι μια χαρά. Ταύρος. Αλλά καλό θα ήταν… μια περεταίρω διερεύνηση !
  Άκου εδώ γιατρέ του είπα. Μέχρι εδώ. Αρκετά. Αντίο Γιατρέ μου .
                              Σταύρος Ιντζεγιάννης



Δεν υπάρχουν σχόλια: