Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΚΟΣΜΟ
ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ

Από Αύγουστο χειμώνα και από Μάρτη καλοκαίρι –λέγανε αν και τώρα τελευταία δεν ξέρεις πότε είναι χειμώνας και πότε ζέστη. Παλιά βλέπαμε τους τουρίστες να κρατάνε καλοκαιριάτικα ομπρέλες και γελάγαμε. Τώρα κι εδώ οι εποχές συρικνώθηκαν σε δύο. Ζέστη –από 30ο και πάνω .Κρύο από 10ο και κάτω.
Θα φτιάξω ένα κουστούμι εποχικό – άκουγες. Αυτό τελείωσε. Η καλοκαιρινό ή χειμωνιάτικο δεν έχει ενδιάμεσο.
Καλό χειμώνα λοιπόν αν και δεν άρχισαν τα πρωτοβρόχια κλαι η θερμοκρασία βαστάει στο 30ο και βάλε.
Καιρό είχαμε να τα πούμε .Και μεσολάβησαν γιορτές και πανηγύρια κυρίως στις ακρογιαλιές όπου εκτός από του γιαλού τα βοτσαλάκια όπου παίζουν ως γνωστός δυο καβουράκια είχαν κατέβει και κάτι καβουρομάνες να τις βλέπεις και να σταυροκοπείσαι: Απόστρεψον τους οφθαλμούς Σου από των αμαρτιών μου! Διότι όλα εν σοφία εποίησε ο Ύψιστος αλλά μερικά τα παράκανε ωραία . Και μάλιστα αυτό ήταν η αιτία που το πήρε η Εύα επάνω της και σου λέει θα κάτσω εδώ να μαραζώνω τα νιάτα μου παρέα με τον Αδάμ και με τον όφι. Έξω είναι η ζωή και το …`σκασε. Ας λένε ότι τάχα μου την έδιωξε. Μπορεί αλλά δεν το πιστεύω. Εκτός πια κι αν σκανδαλίστηκε που δε φόραγε τίποτε και το πήρε ανάποδα: Κυρά μου ρίξε ένα ρούχο επάνω σου!!!
Από εκεί ξεκίνησε και η διένεξη του Θεού με τον διάβολο. Διότι ο Θεός έπλασε τη γυναίκα γυμνή και ο διάβολος την έντυσε. Σήμερα που ο Θεός προσπαθεί να τη ντύσει -ντροπή σου κυρά μου –ο Διάβολος τη γδύνει .Σκέψου δηλαδή ακόμη και ο διάβολος άλλαξε γούστα.
Μοιάζει με ανέκδοτο αλλά συνέβη προχτές σε φιλικό σπίτι όπου μας είχαν καλέσει για φαγητό.
Μελιστάλαχτος ο οικοδεσπότης : Αγάπη μου θα σερβίρεις ; Καρδιά μου θα μας φτιάξεις και ένα καφέ ; Γλυκιά μου θα μας φέρεις το επιδόρπιο ; Χαρά μου θα μας βάλλεις λίγη μουσική ;και τέλος πάντων όλο στο σορόπι με τη γυναίκα του, να το ακούς και να απορείς. Με σκουντάει και η δική μου :Είδες πως φέρεται ο κόσμος στη γυναίκα του όχι σαν και `σένα φέρε μου , κάνε μου, λες και μιλάς στον υπηρέτη σου.
Την ώρα που φεύγαμε τον πήρα παράμερα : Τι σε έπιασε και ήσουνα όλο σορόπι με τη γυναίκα σου βρε ηλίθιε.
-Όχι μωρέ δεν είναι αυτό που νομίζεις.Είχα ξεχάσει πως τη λένε !!!
Είχε δίκιο ο Καζανόβας .Τον ρώτησαν πια γυναίκα είναι η καλλίτερη και είπε : Του αλλουνού !!!

Α. ναι .Το ξέρατε; Την τελευταία Κυριακή του Αυγούστου γιορτάζεται η ημέρα « κατά του γάμου » Ούτε εγώ το ήξερα να ψάλλω η ζωή εν τάφω. Λέει ο ένας φίλος στον άλλον . «Η γυναίκα μου είναι άγγελος.»
Τυχερέ του απαντάει η δική μου ζει ακόμη !!!
Και το τελευταίο Ρώτησαν τον Σοπενάουερ –διάσημο μισογύνη-τι γνώμη έχει για τον γάμο.
Καλός είναι ο γάμος με τα λουλούδια , τις ευχές, τα δώρα , αλλά όλα αυτά βαστάνε μια ημέρα και στο τέλος σου μένει …η γυναίκα !!!
Τι λέγαμε στην αρχή. Καλό χειμώνα !
Σταύρος ιντζεγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: