Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

εκκλησιολογος 3/1/15




    ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ  2ας ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ

    Το πρωί σηκώνομαι πλένομαι κάνω τη προσευχή μου, φιλώ τον μπαμπά και τη μαμά και πίνω το γάλα μου. Μετά τακτοποιώ τα τετράδιά μου και τα μολύβια στη σάκα μου για να δω μήπως ξέχασα κάτι και ξεκινάω παρέα με τον φίλο μου τον Λάκη για το σχολείο. Στο σχολείο πηγαίνω με πολλή χαρά γιατί εκεί η δασκάλα μας, μας  μαθαίνει χρήσιμα πράγματα για να γίνουμε  καλοί και σωστοί άνθρωποι.
    Από κάτω η δασκάλα-κολλητή της μάνας μου- είχε σημειώσει με κόκκινο μολύβι. Ψεύτη στο σχολείο τον νου σου τον έχεις μόνο στα παιγνίδια. Να δω πότε θα μάθεις γράμματα.
  ‘Εκθεση της 2ας δημοτικού: Πως αρχίζω την ημέρα μου
  -Πότε ήταν αυτό μπαμπά-ρωτάει γελώντας η κόρη μου.
  -Άστο αυτό. Πάντως μέσα στο…1900.Τους μπαμπάδες δεν τους ρωτάνε για ημερομηνίες. Το μόνο που μπορώ να σε διαβεβαιώσω είναι ότι τον… Τρικούπη(1832-1896) δεν τον πρόλαβα !!!
  Η κουβέντα άρχισε ευχάριστα διότι είχαμε την έμπνευση να μην ανοίξουμε πρωί-πρωί την τηλεόραση κι έτσι σε ένα από τα σπάνια πλέον-φευ- πρωινά  αρχίσαμε την ημέρα μας γελώντας.
          Αυτό το ότι δεν ανοίξαμε την τηλεόραση στις 7ή στις 8 είναι βασικό και απεδείχθη το μόνο σωτήριο. Όχι ότι έχω κάτι με την τηλεόραση αλλά οι πρωινή ενημέρωση που κάποτε ήταν χρήσιμη έχει πλέον αναχθεί σε τραγωδία.
     Ακούς τίποτε να σου φτιάξει τη διάθεση να ξεκινήσεις τη μέρα σου λέγοντας Δόξα των Θεώ; Όλο με το Παναγιά μου τι μας περιμένει. Και δεν είναι ότι οι ειδήσεις είναι πάντοτε σήμα κινδύνου. Όχι. Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που θα μπορούσαν να σε κάνουν να αισιοδοξήσεις. Όμως οι διευθύνοντες τα τηλεοπτικά τεκταινόμενα ΑΓΝΟΟΥΝ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ  φυσικά –δεν μπορώ να φανταστώ τόση ασχετοσύνη- ότι είναι βασικό να αρχίζεις τη μέρα σου με λίγο χαμόγελο.
   Τι έχουμε σήμερα –ρωτά ο τηλεπαρουσιαστής –προγραμματισμένα βεβαίως- την αίθουσα σύνταξης και απαντούν :Πολύνεκρο δυστύχημα στην εθνική. Ληστεία τραπέζης στο Αιγάλεω. Πυρκαγιά στα Γιάννινα. Η Μέρκελ αντιδρά για η διάσωση της Ελλάδος. Νεαρός αυτοκτόνησε  γιατί έμεινε άνεργος. Εργάτης πολύτεκνος και άνεργος βρήκε πορτοφόλι με μεγάλο ποσόν και το παρέδωσε. Νέα μονάδα  για παραπληγικούς στην Αθήνα. 50 παιδάκια από την Αφρική θα φιλοξενήσει η Αρχιεπισκοπή Μαγνησίας.
   Για προσέξτε. Τις ευχάριστες ειδήσεις -ότι εργάτης βρήκε πορτοφόλι και το παρέδωσε που σηματοδοτεί την ανθρωπιά που δεν έλειψε στη εποχή μας-μια αισιόδοξη δηλαδή εικόνα-και το ότι νέα μονάδα για παραπληγικούς που κι αυτό δίνει θάρρος σε όσους πάσχουν ή το ότι θα φιλοξενηθούν παιδιά από τις χώρες όπου πεθαίνουν κατά εκατομμύρια τα παιδιά αντί να τα βάλουν πρώτες ειδήσεις έτσι ώστε να αρχίσεις με αισιοδοξία την ημέρα σου με την επισήμανση, ότι όχι, δεν τελείωσε ο κόσμος. Υπάρχει ελπίδα. Τις βάζουν στο τέλος σαν κάτι αμελητέο αφού σου έχουν μαυρίσει την καρδιά .
   Το συζητούσαμε χθες με τη μικρή μου κόρη που έχει μια δημοσιογραφική εκπομπή στο ράδιο Μότζο και διαφωνούσαμε.  Προσπαθούσε να με πείσει -έχει σπουδάσει ψυχολογία  της επικοινωνίας – ότι άλλο το ψυχολογικώς ενδιαφέρον και άλλο το εμπορικώς ζητούμενο διότι λέει ο κόσμος ενδιαφέρεται για το τραγικό, αυτό που τον αναστατώνει, τον κάνει να φυλάγεται- μην πάθε τα ίδια. Η ηθική της τηλεόρασης είναι μόνο θεωρητική- λέει Για κοίταξε μπαμπά κατέληξε. Ποιοί μας διευθύνουν σήμερα.  Οι περισσότεροι έχουν κατηγορηθεί ή κατηγορούνται για ανηθικότητα και σκάνδαλα είτε οικονομικά είτε σεξουαλικά. Τι περιμένεις λοιπόν; Πρώτη είδηση ο Στρος Καν για ένα μήνα σχεδόν και οι ροζ βίλες του Μπερλουσκόνι. Ποιόν ενδιαφέρει το αν κάποιος φουκαράς τίμιος βρήκε ένα πορτοφόλι! Το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι μπαμπά κι εσύ μου διαβάζεις ότι πήγαινες σχολείο με χαρά για να γίνεις άνθρωπος. Είδες τι έγραφε η δασκάλα -ψεύτη για τα παιγνίδια ενδιαφερόσουν και συ. Άρα ψεύτης και συ από μικρός ή όχι;  
   Εδώ είναι που λένε. Απορία ψάλτου –Βηξ !!!
                        Σταύρος ιντζεγιαννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: