Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

ΓΝΩΜΗ


ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ

    ΔΙΚΕΣ

 

    Έκοψε τη μύτη της γυναίκας του.!

Λάθος κίνηση. Τη γλώσσα έπρεπε να της κόψει. Διότι κύριε κάνεις –που κάνεις το νταηλίκι σου , τουλάχιστον κάντο όπως πρέπει.. Σωστά τον δίκασαν όχι γι αυτό που έκανε αλλά γι αυτό που δεν έκανε .Και περισσότερο έπρεπε να του ρίξει ο δικαστής κι όχι δύο χρόνια μόνο. Έκοψε τη μύτη της. Ανοησία  εις το τετράγωνο. Αν θες να παραστήσεις τον πολλά βαρύ ή τον «εν βρασμό ψυχής» κάνε τη σωστή κίνηση να σου πούμε και μπράβο!

   Είχα υποσχεθεί την προηγουμένη Δευτέρα να μην ενασχοληθώ πλέον με τα  δευτερεύοντα θέματα που κακώς απασχολούν την Ελληνική κοινωνία. Διότι τι μας νοιάζει αν η κυβέρνηση αυξάνει τη φορολογία δια μέσω του Φ.Π.Α και μειώνεται η αγοραστική αξία της σύνταξης, δηλαδή  στην ουσία περικόπτεται η σύνταξη ακόμη και αυτουνού που παίρνει 300 ευρώ μόνο κι ας λέει πως τάχα δεν μειώνονται οι συντάξεις. Διότι αν μεν τα λες στην κοινοβουλευτική ομάδα που σου ανάβουν λαμπάδα σαν το μπόι σου  και τρέμουν μη και κάνεις εκλογές και δεν ξαναβγούν –δι ο και σου ψηφίζουν μέτρα και παράμετρα- έχει  καλώς. Αλλά  εμείς τι χρωστάμε να μας λες χειροκροτήστε  βρε ζωντόβολα!!!

    Και δεν είναι μόνο αυτό. Το να διαβάζεις ότι οι πολιτικοί αρχηγοί  κάνουνε συλλογή από διαμερίσματα, άλλος 12 , Άλλος 15 και άλλος 20 και βάλε καταλαβαίνεται ότι δεν είναι είδηση  με την οποία αξίζει να ασχοληθεί κανείς. Όπως μάλιστα έλεγε γνωστός πολιτικός στον Χρηστάρα (Δε γράφω το πραγματικό του όνομα) που του παραπονέθηκε ότι όπως πάμε θα κοιμηθούμε στα παγκάκια της πλατείας ‘Ολγας «Τυχεράκια ,δε θα πληρώνεις ούτε ΔΕΗ, ούτε νερό, ούτε κοινόχρηστα. Ρώτα  εμένα τι τραβάω που δε με φτάνει η βουλευτική αποζημίωση για να πληρώνω ΕΜΦΙΑ για τα 17 διαμερίσματα που έχει η…γυναίκα μου , όχι εγώ .Περίεργο ε, όλοι πάμπτωχοι είναι  με …πλούσιες γυναίκες!!!

 Είναι να μη τους λυπάσαι. Λίγο ακόμη και θα κάνουμε έρανο υπέρ του αναξιοπαθούντος βουλευτού!!!

   Μου θύμισε το ανέκδοτο που έλεγε ο συγχωρεμένος ο πατέρας. Είχαν καλέσει κάποιον τραπέζι και εκεί ο οικοδεσπότης  κάθε φορά που γέμιζε τα ποτήρια έβαζε δυο δάχτυλα κρασί στον καλεσμένο του και ξέχειλο το δικό του τάχα του ξέφυγε. «Ω γαμώ το μου μου ξέφυγε» ώσπου μια δυο, όλο ξέφευγε-γαμώ το μου-  και ξεχείλιζε το δικό του αλλά μόνο δυο δάχτυλα στο ποτήρι του καλεσμένου του, ώσπου γυρίζει ο καλεσμένος και του λέει. «Ρε κουμπάρε δε μου βάζεις κι εμένα ένα γαμώ το μου»  

   Όπως έλεγα λοιπόν δε σκοπεύω να ασχολούμαι με τα δευτερεύοντα θέματα  της κοινωνίας. Πολύ περισσότερο που όπως διαβεβαίωσε ο κ. Πρωθυπουργός όλα  πάνε μια χαρά και με το τέταρτο περίπου μνημόνιο που υπογράψαμε –Δεδομένου ότι τα άλλα τρία τα είχαμε… σκίσει  και δεν είχαμε –θα έρθει η ανάκαμψη μέσω της αύξησης της φορολογίας που θα μας χορτάσει με χρυσά κουτάλια. Και όλα αυτά την ώρα που όλο το πανελλήνιο αναρωτιούνταν  που έκανε Πάσχα  και με ποιόν η κυρία Μενεγάκη που ήταν και πρώτο θέμα  σε όλα τα κανάλια- και το αβυσσαλέο ντεκολτέ της κυρίας Λένας Παπαδοπούλου και ακόμη και το ότι έχασε 3 κιλά η κυρία Τζένυ Δραγασάκη. Χώρια πια  το ότι ξάπλωσε η κυρία Στικούδη στο κρεβάτι της  με σέξυ εσώρουχα -Παναγιά μου!-θυμίζοντας τη Βασίλισσα Χριστίνα της Σουηδίας που ξάπλωνε ολόγυμνη πάνω σε μαύρα βελούδινα  σεντόνια και φώναζε τους  αυλικούς της να θαυμάσουν το εκπληκτικής λευκότητας κορμί της.

  Αυτά είναι θέματα που  απασχολούν την κοινωνίας μας και όχι  αν θα ακριβύνει η τιμή της βενζίνης που σημαίνει ξεχάστε το αυτοκίνητο. Πιο υγιεινό το περπάτημα 

   Έκοψε τη μύτη της γυναίκας του. Γκρινιάρα η τύπισσα όπως αποδείχτηκε δεν άντεξε άλλο. Έσκυψε ο  πρόεδρος στον διπλανό του πίσω από τη δικογραφία και του είπε: Τον μα…. τη γλώσσα έπρεπε να της κόψει ο ηλίθιος δι ο και του ρίξανε μόνο δύο χρόνια. Έπρεπε να σε απαλλάξω λόγω βλακείας είπε ο πρόεδρος αλλά είμαι κι εγώ …παντρεμένος και ξέρω!!!

Σταύρος. Ιντζεγιάννης

 

  Ο Σταύρος Ιντζεγιάννης μιλά στη Διακίδειο το Σάββατο 21 Μαϊου στις 8 η ώρα με θέμα «Η Σύνοδος της Φερράρας-Φλωρεντίαςτο 1438-39 από την ιστορική τα πλευρά» με αφορμή την επίσκεψη του Πάπα στη Λέσβο Η παρουσία σας θα τον τιμήσει ιδιαίτερα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: