Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2017

ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΟΣ 7 / 11 / 17

                                                      Καθ οδον
   ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΌΤΗΤΕΣ

   Τους πέτυχα στο παρά πέντε να μαλλιοτραβηχτούν και να μη μείνει τίποτε όρθιο.
   -Μου πέταξε το κινητό στον ακάλυπτο και έγινε θρύψαλα-ωρύεται η μοναχοκόρη της φιλικής μου οικογένειας.
   -Θα έπρεπε να πετάξω εσένα –απαντά στο ίδιο ύφος ο πατέρας της και φίλος μου. Εσένα θα έπρεπε και τη μάνα σου που σε υποστηρίζει και φτάσαμε έως εδώ.
   Μικρές καθημερινές ιστορίες που πιθανόν να συμβαίνουν σε πολλές οικογένειες.. Αιτία ο λογαριασμός του κινητού της μικρής-μικρή τρόπος του λέγειν διότι στα 17 χρόνια της μόνο μικρή δε θεωρείται. Μάλλον ξεσκολισμένη αν εννοείτε τι…εννοώ-που ούτε λίγο ούτε πολύ έγραφε πληρωτέο ποσόν 172  ευρώ !!!
 - Όριστε;
   -Μάλιστα  172 ευρώ. Τον είδε ο φίλος μου και έπεσε το ταβάνι και τον πλάκωσε. Κορίτσι μου τι γράφει εδώ;
-Είναι λάθος-διαμαρτύρεται τάχα- τάχα η μικρή. Διπλογράφουν τα μηχανήματα.
  Και τα μεν μηχανήματα δεν διπλογράφουν αλλά μόλις πιάσουν το κινητό στα χέρια ξεχνούν τον κόσμο .
   -Κορίτσι είναι προσπαθεί να τη δικαιολογήσει η μαμά, αλλά μπρος στην οργή του φίλου μου το βουλώνει μη χειροτερέψει την κατάσταση.
  - Και ήταν από τα πανάκριβα θείε-με λέει θείο χωρίς να είμαι μια και από μικρή μεγαλώνει στα γόνατά μου – 375 ευρώ τελευταία γενιά των κινητών. Και μου το έκανε θρύψαλα ο αγριάνθρωπος.
-Και που τα βρήκες εσύ 375 ευρώ για το κινητό –απορώ εγώ αυτή τη φορά.
 -Μου το χάρισε ο…Κωστάκης΄
-Και τι εστί Κωστάκης –επεμβαίνει ο πατήρ
   Για να εξηγήσω πως έχουν τα πράγματα, ο  Κωστάκης είναι συμμαθητής ο οποίος είναι φίλος της Δανάης  και όταν η Δανάη ξενυχτάει με τον Κωστάκη σε κάποιο μπαρ ή…αλλού λέει ότι ήταν με τη Νικολίτσα –την κόρη του φίλου μου και σαν αντίτιμο της εξυπηρέτησης της χάρισε το πανάκριβο κινητό- αν είναι τα πράγματα όπως τα λέει-γιατί που μπορεί να βρεις άκρη με τόσα ψέματα που σου λένε. Πως να έχεις πια εμπιστοσύνη.
  Και εσύ κορίτσι μου την εξυπηρετείς χωρίς να σκέφτεσαι τη θεση σου αλλά και τη δική σου. Τι θα γίνει αν το μάθουν οι δικοί της και έρθουν στους δικούς  σου να τους ζητήσουν το λόγο.
 -Μα είναι σοβαρή περίπτωση. Θα παντρευτούν.
 -Στα  17 τους χωρίς να έχουν τελειώσει καν τον λύκειο.
 - Όχι –μας εξηγεί.
    Λοιπόν ο Κωστάκης μόλις τελειώσει το λύκειο θα σπουδάσει γιατρός και εν συνεχεία αφού κάνει το αγροτικό θα πάει στο Λονδίνο για μεταπτυχιακό ,αλλά 4 χρόνια και όταν γυρίσει και ξεμπλέξει και με το στρατιωτικό θα ανοίξει ιατρείο όπου θα πάρει τη Δανάη συνεργάτη –η οποία θα τον περιμένει- ωσάν πιστή Πηνελόπη-και θα παντρευτούνε
   Τα λέει τόσο σοβαρά το κορίτσι που σου κόβει ακόμη και τη διάθεση να γελάσεις.
 -Και το έχει τόσο σίγουρο ότι θα μπει στην ιατρική;
-Ναι βέβαια. Αφού κάνει φροντιστήριο  σε όλα τα μαθήματα.
-Και θα τα καταφέρει τόσο καλά και τόσο γρήγορα και τα μεταπτυχιακά και τα σέα και τα μέα κορίτσι μου; Κι αν δεν τα καταφέρει αυτά που τόσο εύκολα προγραμματίζει;
 -Γιατί να μη τα καταφέρει;
  Δεν είναι μια οποιαδήποτε ιστορία. Είναι η ιστορία πολλών παιδιών που ξεκινάνε με όνειρα –και καλά κάνουν –μόνο που δε σκέφτονται και ξανοίγονται να ζήσουν εν τω μεταξύ τη ζωή τους ,χωρίς να σκέφτονται τις συνέπειες.
  Εφταξε ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος φτερά από κερί και βάλθηκαν να πετάξουν επάνω από το πέλαγος να ξεφύγουν από τη μοίρα τους. Μόνο που ο Ίκαρος άσκεφτος – λέει η μυθολογία μας –πέταξε προς τον ήλιο που του έλιωσε το κερί και έπεσε στο –από τότε -Ικάρειο πέλαγος!!!
    Χρειάζονται σχόλια; Είναι 17 χρονών , στη δευτέρα λυκείου και ζουν σε μια κοινωνία που κατάργησε φράχτες και κανόνες και πορεύεται ανερμάτιστη και ανέμελη σαν τον Ίκαρο κι αυτή. Φευ !!!

                                 Σταύρος Ιντζεγιάννης

Δεν υπάρχουν σχόλια: