Κυριακή 16 Ιουνίου 2019

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ ΠΑΛΑΙΑ 6 / 5 / 18


                                                         ΕΝ  ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
                                                              
   ….ΞΩΛΑΜΠΡΑ

     Κυριακή του Θωμά χτες. Αργίες και ξεπορτίσματα τέρμα. Καιρός να πάτε στο γραφείο να… ξεκουρασθείτε!!! Οι συνταξιούχοι ούτε κρύο ούτε ζέστη. Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι πόσο έχει ο μήνας .Αργεί να πληρωθούμε, Αρσινόη,  με οικονομία το χαρτί υγείας ,ακρίβυνε κι αυτό. Καλά κάνανε παλαιά που κόβανε  την εφημερίδα τετράγωνα  κομματάκια  και τα περνάγανε στο καρφί. Διάβαζες κιόλας όταν είχες δυσκοιλιότητα. Σε ένα τέτοια χαρτί καθισμένος στην τουαλέτα –διηγείται φίλος-διάβασε ότι γίνεται διαγωνισμός για μια δημόσια υπηρεσία και έδωσε εξετάσεις –πέτυχε και έφτασε στο βαθμό του διευθυντή απ` όπου πήρε σύνταξη
   Του απίστου χθες. Για να κυριολεκτούμε του δύσπιστου!   
   Γιορτή των παντρεμένων παλαιού τύπου γιατί οι νέοι  τώρα με το παραμικρό   παίρνουν το καπελάκι τους και πάνε σφυρίζοντας. «Θα ζήσω ελεύθερο πουλί…»
   Άλλη σειρά η παλιά .Η γυναίκα καθότανε σπίτι και περίμενε  πιστή Πηνελόπη πότε θα γυρίσει ο… Οδυσσέας της από το… συμβούλιο «Δύσκολη μέρα σήμερα αγάπη μου, να φανταστείς είχαμε  συμβούλιο με τον κ Γενικό μέχρι αργά τη νύχτα»
 - Σε καταλαβαίνω καρδιά μου. Ήταν και η κυρία  του Γενικού εκεί ; Γιατί βλέπω  κάτι κοκκινάδια στο πουκάμισό σου !!!
    Σήμερα τα νέα ζευγάρια ζουν αλλιώς .Ο άντρας βοηθάει στις δουλειές του σπιτιού, αλλάζει τις πάνες του μωρού, απλώνει  τα ρούχα στο σύρμα. Μερικοί σιδερώνουν κιόλας. Σκέτη ξεφτίλα δηλαδή, αλλά. «Όπως έστρωσες κοιμάσαι» λέει η παροιμία. Και επειδή ενός κακού  μύρια έπονται, η γυναίκα άρχισε να έχει κι αυτή… «συμβούλια μέχρι αργά τη νύχτα» γιατί βρέθηκε μέσα σε ένα σωρό πειρασμούς και όχι μόνο, αλλά έκανε και συγκρίσεις .
  « Για κοίτα ο Ανέστης, κύριος . Χουβαρντάς, περιποιημένος , με χρυσό ρολόι και με ΒΜΒ και μου φέρνει και κουλούρι κάθε πρωί, άσε πια το «τι ωραία τα μαλλιά σας κυρία  Ελπίδα και τι ωραίο άρωμα φοράτε», ενώ ο Χρηστάκης μου δε μου έφερε ούτε ένα  τριαντάφυλλο στην επέτειο του γάμου μας. Από εκεί και πέρα την απιστία του άντρα ακολούθησε κατά γράμμα και η απιστία της γυναίκας.
   Μία σου –μία μου. Είναι γνωστή άλλωστε η ιστορία που συντάραξε την Πάτρα τη δεκαετία  του 80.
  Γνωστός μεγαλέμπορος που το παίζανε με τη γυναίκα του σούπερ μοντέρνοι και υπερκοσμικοί  έστειλε ένα φαξ στη γυναίκα  του
   Αγαπημένη μου Λέλα ( άλλο το πραγματικό της όνομα)
 Καταλαβαίνεις  βέβαια, όπως λέγαμε και προχτές, ότι καθώς έγινες 65 ετών δεν μπορείς πια να μου ικανοποιήσεις κάποιες ανάγκες μου, παρά την καλή σου θέληση. Δε  σε κατηγορώ φυσικά .Είμαι πολύ ευχαριστημένος αλλά…είναι ζήτημα ηλικίας. Γι αυτό δε θα με παρεξηγήσεις αν περάσω το απόγευμά μου με τη Βίβιαν, τη γραμματέα μου, που είναι 26 χρονών στο Μιραμάρε στη Σκαφιδιά.. Άλλωστε μοντέρνοι άνθρωποι είμαστε. Μην πανικοβάλλεσαι όμως, θα γυρίσω νωρίς το βράδι.
  Όταν ο -πολύ γνωστός -έμπορος  επέστρεψε σπίτι, βρήκε την παρακάτω επιστολή στην τραπεζαρία:
    Αγαπημένε μου Κώστα ( άλλο το όνομά του)
 Έλαβα το φαξ και σε ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου. Θα ήθελα με αυτή την ευκαιρία να σου υπενθυμίσω ότι και εσύ  είσαι 74 ετών. Ταυτόχρονα θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι την ώρα που το διαβάζεις αυτό, θα είμαι στο ξενοδοχείο «Λόγγος μπιτς», του Αιγίου με τον Λάκη που μου κάνει μασάζ στο ινστιτούτο αδυνατίσματος και o οποίος, όπως και η γραμματέας σου, είναι κι αυτός 22 ετών. Σαν επιτυχημένος επιχειρηματίας και με τις εξαιρετικές σου γνώσεις στα μαθηματικά, θα καταλάβεις ότι είμαστε στην ίδια κατάσταση, αν και με μία μικρή διαφορά: Ενώ το 74  δε χωράει στο 26, αντίθετα το 22 χωράει πολλές φορές στο 65 .Για τον λόγο αυτό δεν θα επιστρέψω πριν το αυριανό μεσημεριανό. Σ` αγαπώ – η γυναικούλα σου
  
                  Στ.Ιντζεγιάννης



Δεν υπάρχουν σχόλια: